نوشته شده توسط : آرمان

AKVIS ArtWork 5.0.1296 راه حلی مناسب برای خلاق بودن شماست. تلفیق تکنولوژی پیشرفته و خط مشی هنرمندانه در AKVIS Artwork، یک نقاش مجازی مناسب برای رایانه شخصی شما را، بوجود آورده است.
بر خلاف نرم افزار های مشابه و پلاگین های فتوشاپ که با افزودن خطوط هندسی پیچیده به تصویر اصلی کاری میکنند تا تصویر به صورت نقاشی به نظر برسد، AKVIS Artwork یک نقاشی واقعی را خارج از تصویر اصلی خلق میکند. بوسیله تنظیمات پیش فرض نرم افزار میتوانید تصویری بسیار نزدیک به یک نقاشی دستی را خلق کنید. با تغییر در تنظیمات برنامه میتوانید نقاشیهای رنگ روغن متنوعی را خلق کنید.یکی از ابزار های برنامه که در جهت انعطاف پذیری بیشتر و نزدیک تر کردن طرح نهایی به یک نقاشی واقعی در محیط نرم افزار گنجانده شده است، Stroke Direction نام دارد. این ابزار نیمه اتوماتیک و فوق العاده هوشمند یک نعمت واقعیست که به شما امکان میدهد بر روی نواحی که حرکت دست نقاش را نیاز دارد کاملا کنترل داشته باشید و این قسمت ها را هرچه طبیعی تر خلق کنید. در روند استفاده از این ابزار ابتدا بوسیله قلم مخصوص مسیر را مشخص نموده و نقاش مجازی شما، تصویر را در همان مسیر ها به نقاشی مبدل میسازد. این تکنیک در خلق هرچه واقعی تر ناحیه هایی از نقاشی مانند موها به کار گرفته میشود.
در حال حاضر AKVIS ArtWork تصاویر را به نقاشی رنگ روغن تبدیل میکند. در آینده نقاش مجازی شما تکنیک های بیشتری از نقاشی را یاد میگیرد.از دیگر قابلیت های نرم افزار میتوان امکان افزودن امضا به نقاشی ها را نام برد. برنامه به شما این امکان را میدهد تا یک امضای دلخواه با فونت و رنگ مناسب را به نقاشی اضافه کنید. این امضا ها آنقدر واقعی خلق میشوند که تفاوت زیادی با یک امضای دستی را ندارند.

 

برای دریافت فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نظر یادت نره

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار گرافیک و عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 1646
|
امتیاز مطلب : 160
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرمان

 

Adobe Photoshop CS5 Middle East آخرین نسخه از این نرم افزار محبوب می باشد که در آن ویژگی های بسیار متنوع و زیادی را می توان یافت . در این نسخه ابزارهای متعدد زیادی برای استفاده کاربران قرار داده شده است که به وسیله آن ها کاربران به راحتی قادر به طراحی و ساخت تصاویر مختلف گرافیکی خواهند بود. از بهترین ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به فیلترهای مختلف تصویری اشاره نمود که در انجام امور طراحی بسیار پرکاربرد می باشد و به کمک آن ها کاربران می توانند افکت های مختلف تصویری را بر روی تصاویرشان ایجاد نمایند.
در کنار تمام این قابلیت های منحصر به فرد نسخه جدید، ویرایش خاور میانه یا ME این محصول قابلیت تایپ مستقیم فارسی و عربی و چینش راست به چپ صحیح را به کاربران ایرانی می دهد !

 

برای دریافت فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نظر یادت نره

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار گرافیک و عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 934
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرمان
FotoMix 8.1.2 یکی از اعمالی که اکثر کاربران رایانه قصد دارند با رایانه خود انجام دهند ، تغییر و زیبا سازی عکس های خود .بوده که اکثر کاربران دوست دارند برای خلق آثار زیبا و خلاقیت خود در زمینه گرافیکی این گونه اعمال را انجام دهند و تصاویری زیبا را شکل دهندو یکی از این اعمال ادغام چندین عکس به طور مثال قرار دادن تصویر خود در طبیعتی زیبا و یا اعمالی مشابه این می باشد. FotoMix 8.1.2 نرم افزاریست که با آن می توانید تصاویر مختلف را به زیبایی با هم میکس و ترکیب کنید. با این نرم افزار حتی می توانید پس زمینه تصاویرتان را حذف یا با تصویر دیگری جایگزین کنید. از این نرم افزار می توانید برای میکس عکس های مربوط  جشن تولد و سایر مراسم هایتان استفاده کنید.
 

قابلیت های کلیدی نرم افزار FotoMix 8.1.2 :

  • قابلیت خلق آثاری زیبا با این نرم افزار
  • قابلیت ادغام چندین عکس
  • تعویض پس زمینه عکس خود با تصویری دیگر
  • نرم افزار پرتابل و قابل حمل
  • قابلیت اجرا بر روی همه ویندوز ها

 

برای دریافت فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نظر یادت نره

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار گرافیک و عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 985
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آرمان

GIF, Easy GIF Animator 5.2 نوعی فرمت تصویری است که برای طراحی و استفاده از انیمیشن های مخصوص عکس ها مورد استفاده قرار می گیرد. این فرمت که از کیفیت نسبتا مناسبی در ترکیب بندی رنگ ها بهره می برد در طراحی وب سایت ها ، تصاویر متحرک جالب و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این گونه تصاویر مسلتزم استفاده از نرم افزارهای خاصی است که برای این کار طراحی می شوند. یکی از این نرم افزارها که از قابلیت های مهمی نیز برخوردار است ، Blumentals Easy GIF Animator نام دارد.
Blumentals Easy GIF Animator ابزاریست بسیار کامل و در عین حال ساده برای تمامی کاربران که هم برای مبتدیان مناسب است و هم برای حرفه ای ها . چرا که برای مبتدیان از نظر ساده بودن استفاده بسیار مناسب است و برای حرفه ای ها هم از قابلیت های کلیدی مهمی برخوردار می باشد که برای این دسته از کاربران اهمیت دارد. افکت ها مختلفی برای طراحی در این نرم افزار وجود دارد که بر افزایش سرعت کار طراحی کمک زیادی می کند.
این نرم افزار قدرتمند می تواند با بهترین کیفیت ممکن ظریف ترین تصاویر GIF را با کمترین حجم خلق کند. نسخه جدید ارائه شده قابلیت های مهمی هم برای ویرایش تصاویر دارد ؛ امکان طراحی بنر به صورت Wizard با منوهای متعدد وجود دارد.

 

برای دریافت فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نظر یادت نره

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار گرافیک و عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد